«Своє життя оберігай, дорожні правила вивчай» - під таким девізом у «Джерельці» проходив місячник «Увага! Діти на дорозі».

Метою проведення місячника: "Увага! Діти на дорозі" є поліпшення якості освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя; пропаганди безпечної поведінки на дорозі, здійснення профілактичної роботи щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму.

Під час підготовки до конкурсу-рейду було проведено ряд заходів:

  • розроблений план заходів з безпеки дорожнього руху в дошкільному закладі;
  • розроблені методичні рекомендації для педагогів по організації роботи з дітьми та батьками з зазначеного питання;
  • розміщена інформація в куточку для батьків; поновлені матеріали куточків в групах з безпеки дорожнього руху.

З 1 вересня до 30 вересня було проведено:

  • заняття: “Транспорт та його роль в житті”, “Правила дорожнього руху”, “Дорожні знаки відкривай – абетку безпеки вивчай”, “Сигнали Світлофора”;
  • бесіди: “Дорожні знаки – азбука водіїв та пішоходів”, “Види транспорту”, “Правила поведінки в транспорті”, “Небезпека на дорозі”, “Безпека на вулиці”;
  • спостереження: за транспортом, за вулицею, де знаходиться ЗДО, за рухом пішоходів, розглядання дорожніх знаків, пішохідний перехід;
  • дидактичні ігри: «Уважні на дорозі», «Знайди потрібний знак», «Транспорт»;
  • рухливі ігри: «Горобчики і автомобілі», «Ми – машини»,, «Стій! Увага! Йди!», «Червоний, жовтий, зелений», «Кольорові автомобілі»;
  • сюжетно-рольова гра: «Водії і пішоходи», «Зелений вогник»;
  • читання віршів та творів художньої літератури: В. Паронова «Острівок безпеки», «Зебра», «Переходимо вулицю»; О. Іванова «Як нерозлучні друзі дорогу переходили»; О. Бондарева «Азбука безпеки»;
  • моделювання проблемних ситуацій «Переходимо вулицю»;
  • цільові прогулянки, екскурсії до проїжджої частини дороги, пішохідний перехід;
  • конкурс дитячого малюнка на тему: «Наш друг – дорожній рух»;
  • консультації, бесіди з батьками на теми: «Про відповідальність батьків за життя дітей», «Діти на дорозі»;...
  • .
  • .

.

.

.

.

.

.

.

.